Publisert

Ofte stilte spørsmål

  • Jeg ønsker å hente bestillingen min i Bergen, men hvor holder dere til?
    • Pickup adressen vår er Sandslikroken 110. Du får en SMS når bestillingen din er ferdig og klar til å hentes så gir du oss bare beskjed hvilken dag du vil hente så setter vi den klar for kontaktløs pickup til deg.

  • Jeg lurer på hvordan jeg kan spore bestillingen min?
    • Vi bruker PostNord som pakketransportør og du vil motta e-post og SMS fra PostNord når pakken er på vei, du kan også spore pakken din med PostNord-appen på mobil eller på nettsidene til PostNord.

  • Å, nei! Når jeg åpnet pakken min var varen skadet. Hva gjør jeg?
    • Vi prøver alltid å pakke varene godt inn for å sikre at de ikke blir skadet på veien. Av og til hender det likevel at noe skjer under transport som gjør at pakken kan bli skadet. Spesielt etter Black Week ser vi ofte at våre små, skjøre juletrepynt-forsendelser får litt juling i møte med større pakker. Ta kontakt med oss på kundeservice@venoma.no så finner vi en god løsning sammen som f.eks nytt produkt eller prisavslag/refusjon. Send gjerne med bildedokumentasjon av skaden og bestillingsnummeret ditt.

  • Jeg har fått feil navn/feilstavet navn på produktet jeg har mottatt. Hva gjør jeg?
    • Vi gjør selvsagt alt vi kan for å få det riktig første gangen. Men siden mye av arbeidet vi gjør er manuelt så hender det at vi gjør feil. Er det vi som har trykket feil i forhold til bestillingen din får du selvsagt nytt produkt kostnadsfritt eller pengene tilbake.

  • Jeg angrer på kjøpet mitt. Hva gjør jeg?
  • Ikke noe problem, det er lov å ombestemme seg:-) Da returnerer du varen til oss og får refundert beløpet. Du må selv dekke returkostnader. Vi gjør for ordens skyld oppmerksom på at angreretten ikke gjelder som er personlasiert/laget spesielt til deg som f.eks julestrømper eller julekuler med navn.